Pagrindinis Protau testų tikslas – formuojamasis vertinimas. Kiekvienam mokiniui automatiškai sugeneruojamas individualus tobulėjimo planas. Jis pagrįstas IRT analize ir rodo, kokias temas mokinys jau moka, o kur dar reikia pagalbos. Plane pateikiama aiški mokymosi seka – nuo paprastesnių temų link sudėtingesnių – ir rekomenduojami konkretūs Elicėjaus mokymosi ištekliai: vaizdo pamokos, interaktyvios užduotys, teorinės santraukos.
Mokytojui toks planas tampa praktiniu įrankiu pamokose. Jį galima panaudoti kaip namų darbus, individualias užduotis ar net klasės darbo stotis. Mokiniai dirba pagal savo planą, todėl kiekvienas progresuoja savo tempu, o mokytojas gali skirti daugiau dėmesio tiems, kurie susiduria su didžiausiais sunkumais. Be to, planai leidžia lengviau formuoti grupes klasėje pagal mokinių lygį ir poreikius.
Svarbiausia, kad šie planai yra neatsiejami nuo nuolatinio progreso vertinimo ciklo. Po kitos testavimo sesijos jie atnaujinami, todėl mokinys aiškiai mato savo pažangą, o mokytojas gali iš karto planuoti kitus žingsnius. Tai užtikrina nuoseklų mokymąsi, kuriame kiekviena sesija tampa ne tik patikrinimu, bet ir nauju startu tobulėjimui.
IRT suteikia tvirtą pagrindą, kad kiekvieno mokinio planas būtų tikslus ir personalizuotas:
Temos ir uždaviniai parinkti pagal realų mokinio lygį.
Mokinys gauna iššūkius, bet ne per sunkius, todėl motyvacija išlieka.
Mokytojas gali nuspręsti, kokias grupinio darbo komandas formuoti klasėje.


